Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 24, 2012
Image Size
77.2 KB
Resolution
600×522
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,279 (27 today)
Favourites
601 (who?)
Comments
183
Downloads
26
×
O_O OH GOD CANCEL!!!! by salvi41 O_O OH GOD CANCEL!!!! by salvi41
PLZ FOR THE LOVE OF GOD AND NO MORE GLOBAL WARMING CANCEL!!!!!
Add a Comment:
 
:iconpurplepenguin888:
Purplepenguin888 Featured By Owner 6 days ago  New member
This is me when my computer randomly downloads files WITH virus.

CANCEL IT BURN IT BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURN IT
Reply
:icondragonwolf1143:
DragonWolf1143 Featured By Owner Jan 18, 2015  New member Hobbyist Traditional Artist
AHHHHHHH WHY WOULD SHE DO THIS TO US?!!Terror..Ahhh..Onion Spam-in-a-Box: AHHH 
Reply
:iconkarmasluck:
karmasluck Featured By Owner Jan 11, 2015  Student General Artist
CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLNOPE NOPE NOPE NOPE Nope nope No fella  ( Message ) Nope :nope: Rapunzel : Nope 
Reply
:iconliettore:
Liettore Featured By Owner Jan 17, 2015  Hobbyist General Artist
I'm watching Iggy panic in circles in your icon and imagining him in this situation. :XD:
Reply
:iconkarmasluck:
karmasluck Featured By Owner Jan 17, 2015  Student General Artist
XD
LOL WHAT A THOUGH
Reply
:iconliettore:
Liettore Featured By Owner Jan 17, 2015  Hobbyist General Artist
I know. :XD: 

He'd be all, "Oh, bloody HELL, no!!!!"
Reply
:iconkarmasluck:
karmasluck Featured By Owner Jan 17, 2015  Student General Artist
YEAH!
AND IF IT HAPPENED,
MY ICON WOULD HAPPEN
Reply
:iconstardusk4:
stardusk4 Featured By Owner Jan 10, 2015  Professional Digital Artist
CANCEL IT!!! Miuna Crying Icon  PLZ GOD WHY!!Cry forever MAKE IT STOP, WHERE THE BUTTON!!!Sayu Crying Icon 
Reply
:iconabrielm:
AbrielM Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist Traditional Artist
The button? You don't wanna know where THAT buttons at...
Reply
:iconstardusk4:
stardusk4 Featured By Owner 4 days ago  Professional Digital Artist
............................Lonk Intensifies 
Reply
:iconabrielm:
AbrielM Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist Traditional Artist
Cat nods 
Reply
:iconrandomawsomeness200:
RandomAwsomeness200 Featured By Owner Jan 10, 2015
Where's the cancel button?!Freaked out pointing emote (LOLGiggle Markiplier Freak Out -EMOTE-)
Reply
:iconthebrokenartistblock:
TheBrokenArtistBlock Featured By Owner Jan 9, 2015  Professional Traditional Artist
lol. 
On a serious note though, if I were a bit large I wouldn't wear that. Thicker to fat people already get the looks, why add to it. You know some jerk was saying something about her. 
It's like me wearing a "I'm so hood" hoodie when I'm black/asian. 

Ya know?

Now for my sis, I need one because she farts like its no tomorrow, her room smells like dog farts and beef stew.
Reply
:iconbrutus1979:
brutus1979 Featured By Owner Jan 5, 2015
damn, I laughed so hard, sad part I see that all the time where i'm from. I was at wal-mart the other night and saw a person that had a shirt with a twisty pile of dog poo i'm guessing and the shirt read ..."I pooped today"...both pitiful and funny.
Reply
:iconlilacmisttheunicorn:
LilacMistTheUnicorn Featured By Owner Edited Dec 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
Someone grab the air freshener!!!
Reply
:iconderp-puppy:
Derp-Puppy Featured By Owner Dec 20, 2014  Student Traditional Artist
*gets 10 fresheners*

im ready!


im actually smelling fart irl, i think my sister farted. crap.
Reply
:iconlilacmisttheunicorn:
LilacMistTheUnicorn Featured By Owner Dec 21, 2014  Hobbyist Digital Artist
Dang!
Reply
:iconderp-puppy:
Derp-Puppy Featured By Owner Dec 23, 2014  Student Traditional Artist
OH CRAP *ded*
Reply
:iconlilacmisttheunicorn:
LilacMistTheUnicorn Featured By Owner Dec 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:iconderp-puppy:
Derp-Puppy Featured By Owner Dec 24, 2014  Student Traditional Artist
;3;
Reply
:iconlilacmisttheunicorn:
LilacMistTheUnicorn Featured By Owner Dec 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
:-)
Reply
:iconderp-puppy:
Derp-Puppy Featured By Owner Dec 25, 2014  Student Traditional Artist
:D
Reply
(1 Reply)
:iconwhodatninja9386020:
whodatninja9386020 Featured By Owner Dec 17, 2014
Pull the plug!!!
Reply
:iconlilshadowthehedgehog:
LilShadowTheHedgehog Featured By Owner Dec 14, 2014  Hobbyist Artist
Oh sorry im in the bathroom why don't you all hide in here where theres many of people that loaded.
Reply
:iconrobotic-mind:
Robotic-Mind Featured By Owner Dec 13, 2014
// runs away to the moon
Reply
:iconlittlemanltt:
Littlemanltt Featured By Owner Dec 11, 2014
*Presses power button* IT WON'T TURN OFF!!! SOMEONE HELP ME!!!
Reply
:icongriifet:
griifet Featured By Owner Jan 10, 2015  Student General Artist
*Spams cancel button *
WERE GONNA DIE :icontearplz:
Reply
:iconlittlemanltt:
Littlemanltt Featured By Owner Jan 11, 2015
First of all, on my screen, the cancel button is grayed... So is the X button. Oh god help....

*Throw's laptop out the window* Problem solved... I think...
Reply
:iconcandithepiratecat123:
CandiThePirateCat123 Featured By Owner Dec 9, 2014  New member Hobbyist Digital Artist
I Need That Shirt
Reply
:iconcrystalwolfdog7:
Crystalwolfdog7 Featured By Owner Dec 3, 2014  New member Hobbyist Artist
*spams the X key like mike would do to foxy in five nights at freddys!* NOPE NOPE NOPE NOPPPEEEE!!!!
Reply
:iconstrifesamurott90:
StrifeSamurott90 Featured By Owner Dec 2, 2014  Hobbyist General Artist
Nuuuuuuuuuuu!!!!!!!! 
Reply
:iconchilledaaron:
ChilledAaron Featured By Owner Nov 29, 2014
DON'T FAIL ME NOW WINDOWS!
Reply
:iconit-n-it:
It-n-it Featured By Owner Nov 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
NOOOOO-------!!!
Reply
:iconmalphlink:
MalphLink Featured By Owner Nov 27, 2014  Hobbyist Artisan Crafter
THE BUTTON ISN'T WORKING!!!!
:iconthrowplz::iconrunpatrickrunplz:
Reply
:iconlaura10211:
Laura10211 Featured By Owner Nov 27, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Say WHAAAAWAAA
Reply
:iconnonexistentworld:
NonexistentWorld Featured By Owner Nov 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
cancel CANCEL! Kao Emoji-27 (Laughing) [V2] 
Reply
:iconbadtothebone28:
Badtothebone28 Featured By Owner Nov 23, 2014  Student Interface Designer
Mother of god Hydrogen Bomb Suddenly, the Whole World Explodes 
Reply
:icongellybelly1:
Gellybelly1 Featured By Owner Nov 22, 2014
I DON'T NEED TO WAIT... CAAAAAAAAANNNNNNNNNCCCEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!ASDFGHJKL Freaked out pointing emote Bouncing La Emote 
Reply
:iconmlpfan4life14:
Mlpfan4life14 Featured By Owner Nov 22, 2014  Hobbyist Digital Artist
Chiyo Screaming Icon 
Reply
:iconkingrievous:
KINGRIEVOUS Featured By Owner Nov 20, 2014  Hobbyist General Artist
Play Time is ogre sprite 
Reply
:iconsaslinker:
saslinker Featured By Owner Nov 18, 2014
FUCKING CANCEL!!! 
Reply
:iconxpixelart:
xPixelArt Featured By Owner Nov 16, 2014  Student Artist
spinning emoticon spinning emoticon spinning emoticon spinning emoticon spinning emoticon spinning emoticon spinning emoticon spinning emoticon spinning emoticon spinning emoticon spinning emoticon spinning emoticon 
Reply
:iconkylacloughley:
Kylacloughley Featured By Owner Nov 15, 2014  Student Filmographer
0-0 CANCEL !!!!
Reply
:iconfnaffoxythefox:
fnafFoxyTheFox Featured By Owner Nov 14, 2014  New member
ASDFGHJKL AAAA - Halloween Emote Markiplier Freak Out -EMOTE- ohnoesRUN Emoticon freaked out Freaking Out i can bounce off the walls? Ahhhhh Run Smiley, RUUUUN under construction1 ahhomg v2 
Reply
:iconstormrider96:
Stormrider96 Featured By Owner Nov 13, 2014  Professional Writer
HIT IT!!
Reply
:icongermanyfan123321:
Germanyfan123321 Featured By Owner Nov 13, 2014
lol xD
Reply
:icondragonslayerx12:
DragonSlayerX12 Featured By Owner Nov 12, 2014
evac the store now its about to blow woman and children last!!!!!!!!!!!
Reply
:iconrainbowdashandzane:
RainbowDashAndZane Featured By Owner Nov 5, 2014  Hobbyist General Artist
chica OMG Run Away Run I haz pizza Come With Me Mistletoe chase :panic: :panic: Dance lessons :nuu: :slinky: Lovely Shoujo (Aaaaah Nooo) [V3] Lovely Shoujo (Aaaaah Nooo) [V3] Lovely Shoujo (Aaaaah Nooo) [V3] Lovely Shoujo (Aaaaah Nooo) [V3] Lovely Shoujo (Aaaaah Nooo) [V3] Lovely Shoujo (Aaaaah Nooo) [V3] 
Reply
:iconrainbowdashiemlpfan:
RainbowDashieMLPFan Featured By Owner Nov 15, 2014  Student Digital Artist
HOLY SHIT XD
Reply
:iconthe-dork-king:
The-Dork-King Featured By Owner Nov 21, 2014  Hobbyist General Artist
Not holy shit, nasty shit :P
Reply
Add a Comment: