Shop Mobile More Submit  Join Login
O_O OH GOD CANCEL!!!! by salvi41 O_O OH GOD CANCEL!!!! by salvi41
PLZ FOR THE LOVE OF GOD AND NO MORE GLOBAL WARMING CANCEL!!!!!
Add a Comment:
 
:iconminya-the-gecko:
minya-the-gecko Featured By Owner Mar 12, 2015  New Deviant
APH England: Scared 
Reply
:iconhuggles111702:
huggles111702 Featured By Owner Mar 11, 2015  Hobbyist Artist
Omg I want one for my grandmother and the front is going to say " silent but deadly". XD
Reply
:iconazumahigure:
Azumahigure Featured By Owner Mar 10, 2015
Hahahahaahahahhaahahahahahhahahahaah!!!!
Amazing!!!! Laughing 
Reply
:iconharperyo:
harperyo Featured By Owner Mar 10, 2015  Hobbyist
lel everyone got triggered
Reply
:iconmiyuxthenobody:
MiyuxTheNobody Featured By Owner Mar 9, 2015  Hobbyist Writer
"Sigh" I know this is just supposed to be funny but I guess since I was heavy at a time and it was a really hard struggle for me. I don't find humor in it. I know if someone made a picture like this without my knowing, it would made me feel horrible. She absolutely shouldn't wear shirts that will attract negative attention like that. I don't know if she is insecure of her weight but that just exacerbates the issue. Sorry, I'm being a stickler about this, but I think this is kinda rude even if she is wearing a shirt that was totally a bad choice to begin with. Again I'm sorry, I just feel like I had to say this in her defense. ):
Reply
:iconthefelixfelicis:
thefelixfelicis Featured By Owner Mar 11, 2015
I agree! ♥ 
Reply
:iconmiyuxthenobody:
MiyuxTheNobody Featured By Owner Mar 11, 2015  Hobbyist Writer
Thank you. I'm glad I'm not the only one. I thought I'd get hate messages for sure. lol
Reply
:icongunnerex117:
GunnerEX117 Featured By Owner Mar 9, 2015
This made my day XD!!!
Reply
:iconinspirationalteen:
inspirationalteen Featured By Owner Mar 9, 2015  Hobbyist General Artist
Oh my god!!! THIS IS HILARIOUS!!!!
Reply
:iconkittyheartss:
kittyheartss Featured By Owner Mar 8, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Omg this is hilarious! 😂
Reply
:icondeadpegasus:
DeadPegasus Featured By Owner Mar 8, 2015
This HAS to be at Walmart.
Reply
:icongoliathdoesflash66:
GoliathDoesFlash66 Featured By Owner Mar 8, 2015  Hobbyist Filmographer
NOOOOOOOOOOOOOOO
Reply
:iconrickdunlap2:
RickDunlap2 Featured By Owner Mar 8, 2015  Hobbyist Photographer
lol
Reply
:iconicykixz260:
IcyKixz260 Featured By Owner Mar 8, 2015  Hobbyist Artist
DEAR GLOB WHERE THE FLIP IS THE CANCEL BUTTON?!
Reply
:iconsoccer20star:
Soccer20Star Featured By Owner Mar 8, 2015  Student Traditional Artist
Is that Honey Boo Boo's Mother?
Reply
:iconsyithas:
Syithas Featured By Owner Mar 7, 2015
Oh god.
Reply
:iconbronykal9278reboot:
BronyKAL9278REBOOT Featured By Owner Mar 6, 2015
This literally cracked me up!!!
XD
Reply
:iconninjabrony817:
NinjaBrony817 Featured By Owner Mar 5, 2015  Student General Artist
Only in Walmart.
Reply
:iconsnowpuff77:
snowpuff77 Featured By Owner Mar 5, 2015
Reminds me of a T-shirt I saw on a guy. The back of it said "Warning! Toxic gas in rear..." My younger siblings and I were secretly cracking up in the car...
Reply
:iconthatgamerlatias:
ThatGamerLatias Featured By Owner Mar 4, 2015   Artist
*ThatGamerLatias.exe has stopped working please try again later*
Reply
:icongoliathdoesflash66:
GoliathDoesFlash66 Featured By Owner Mar 3, 2015  Hobbyist Filmographer
I'll insert a virus into the shirt
Reply
:iconsunshineluigi:
Sunshineluigi Featured By Owner Mar 4, 2015
NO NO NO NO NO tats a bad idea .... TRUST ME
oh yeah found ya :3
Reply
:icongoliathdoesflash66:
GoliathDoesFlash66 Featured By Owner Mar 4, 2015  Hobbyist Filmographer
lol

YOU FRACKIN STALKER-


jk lol
Reply
:iconsunshineluigi:
Sunshineluigi Featured By Owner Mar 4, 2015
I am a stalker aren't I :meow:
Reply
:icongoliathdoesflash66:
GoliathDoesFlash66 Featured By Owner Mar 4, 2015  Hobbyist Filmographer
lol
Reply
:iconsunshineluigi:
Sunshineluigi Featured By Owner Mar 5, 2015
XD
Reply
:icongoliathdoesflash66:
GoliathDoesFlash66 Featured By Owner Mar 18, 2015  Hobbyist Filmographer
FREDDY FAPBEAR







lol


Freddy Herd You Talkin Trash (Chat Icon) :FUCK YOU BITCH IM FABU

Chica's Eybrows V.2 (Chat Icon) :REALLY NOW?
Reply
:iconsunshineluigi:
Sunshineluigi Featured By Owner Mar 18, 2015
Freddy Herd You Talkin Trash (Chat Icon) cause I'm gay
Reply
(1 Reply)
:iconsonicepicwind:
sonicepicwind Featured By Owner Mar 2, 2015  Hobbyist Artist
I want this. xD
Reply
:icon0rang3app3al:
0rang3App3aL Featured By Owner Mar 2, 2015
Classy...
Reply
:iconthedarkdragonpokemon:
TheDarkDragonPokemon Featured By Owner Mar 1, 2015  Student Artist
Laugh.exe has exploded.
Reply
:iconshe-wolf91:
She-Wolf91 Featured By Owner Feb 27, 2015  Hobbyist Artist
*Pissing Pants 99% Loaded...*

ABORT! ABORT!


Seriously... can't stop laughing... XD
Reply
:iconlyrathecat101:
LyraTheCat101 Featured By Owner Feb 26, 2015  Hobbyist General Artist
Ctrl+Alt+Delete damn it!! XD
Reply
:iconnightraven64:
NightRaven64 Featured By Owner Feb 9, 2015
CTRL, ALT, DEL!
CTRL, ALT, DEL!

FOR FUCKS SAKE CTRL ALT DEL!
Reply
:iconshadow-the-warrior:
Shadow-The-Warrior Featured By Owner Feb 1, 2015  Student Digital Artist
NOOOO CANCEL!!!!!! T.T
Reply
:iconpurplepenguin888:
Purplepenguin888 Featured By Owner Jan 21, 2015
This is me when my computer randomly downloads files WITH virus.

CANCEL IT BURN IT BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURN IT
Reply
:icondragonwolf1143:
DragonWolf1143 Featured By Owner Jan 18, 2015  Hobbyist Traditional Artist
AHHHHHHH WHY WOULD SHE DO THIS TO US?!!Terror..Ahhh..Onion Spam-in-a-Box: AHHH 
Reply
:iconkarmasluck:
karmasluck Featured By Owner Jan 11, 2015  Student General Artist
CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLNOPE NOPE NOPE NOPE Nope nope No fella  ( Message ) Nope :nope: Rapunzel : Nope 
Reply
:iconliettore:
Liettore Featured By Owner Jan 17, 2015  Hobbyist General Artist
I'm watching Iggy panic in circles in your icon and imagining him in this situation. :XD:
Reply
:iconkarmasluck:
karmasluck Featured By Owner Jan 17, 2015  Student General Artist
XD
LOL WHAT A THOUGH
Reply
:iconliettore:
Liettore Featured By Owner Jan 17, 2015  Hobbyist General Artist
I know. :XD: 

He'd be all, "Oh, bloody HELL, no!!!!"
Reply
:iconkarmasluck:
karmasluck Featured By Owner Jan 17, 2015  Student General Artist
YEAH!
AND IF IT HAPPENED,
MY ICON WOULD HAPPEN
Reply
:iconstardusk4:
stardusk4 Featured By Owner Jan 10, 2015  Professional Digital Artist
CANCEL IT!!! Miuna Crying Icon  PLZ GOD WHY!!Cry forever MAKE IT STOP, WHERE THE BUTTON!!!Sayu Crying Icon 
Reply
:iconabrielm:
AbrielM Featured By Owner Jan 23, 2015  Hobbyist Traditional Artist
The button? You don't wanna know where THAT buttons at...
Reply
:iconstardusk4:
stardusk4 Featured By Owner Jan 23, 2015  Professional Digital Artist
............................Lonk Intensifies 
Reply
:iconabrielm:
AbrielM Featured By Owner Jan 23, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Cat nods 
Reply
:iconrandomawsomeness200:
RandomAwsomeness200 Featured By Owner Jan 10, 2015
Where's the cancel button?!Freaked out pointing emote (LOLGiggle Markiplier Freak Out -EMOTE-)
Reply
:iconthebrokenartistblock:
TheBrokenArtistBlock Featured By Owner Jan 9, 2015  Professional Traditional Artist
lol. 
On a serious note though, if I were a bit large I wouldn't wear that. Thicker to fat people already get the looks, why add to it. You know some jerk was saying something about her. 
It's like me wearing a "I'm so hood" hoodie when I'm black/asian. 

Ya know?

Now for my sis, I need one because she farts like its no tomorrow, her room smells like dog farts and beef stew.
Reply
:iconbrutus1979:
brutus1979 Featured By Owner Jan 5, 2015
damn, I laughed so hard, sad part I see that all the time where i'm from. I was at wal-mart the other night and saw a person that had a shirt with a twisty pile of dog poo i'm guessing and the shirt read ..."I pooped today"...both pitiful and funny.
Reply
:iconlilacmisttheunicorn:
LilacMistTheUnicorn Featured By Owner Edited Dec 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
Someone grab the air freshener!!!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 24, 2012
Image Size
77.2 KB
Resolution
600×522
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
18,187 (8 today)
Favourites
807 (who?)
Comments
233
Downloads
40
×